Svar på kommentarer.

Fredrik

mm det är du faktiskt! Och jag om någon borde ju faktiskt veta, så jobbigt jag haft det när vi var tillsammans, fatta inte hur jag kunde göra slut! Vill ha dig tillbaka och jag lovar att inte blir svartsjuk igen! Älskar dig gumman!

Oh baby!
Du vet lika väl som jag att det kommer inte att funka, även om vi båda vill det så får jag alltid någon efter mig, och då blir du bara svartis som vanligt, även om jag inte ens gillar han. . . så baby come on .  . . du vet att det aldrig kommer funka, men jag äslakr dig och kommer alltid göra det!
Men du får faktiskt sluta ringa och smsa mig, och stå utanför min lägenhet och vänta på att jag kommer ut.
Det blir like stalker känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0